Tyvärr stöds inte din webbläsare. Vänligen använd Chrome eller Firefox istället för den bästa upplevelsen av vår eStore.
FAQ (Vanliga frågor)
Vanliga frågor |
Svar |
Beställning och inköp |
|
Vilka betalningsmetoder accepterar du? |
På grund |
Kan jag fortfarande avbryta / ändra min beställning efter att jag har fått e-postbekräftelsen? |
När en beställning har gjorts kan den inte ändras / annulleras |
Leverans |
|
Kan jag ändra min leveransadress? |
Ja. Vänligen kontakta Norway@assaabloyglobalsolutions.com innan du gör din beställning |
konto |
|
Jag har inget konto hos ASSA ABLOY Global Solutions. |
Vänligen kontakta Norway@assaabloyglobalsolutions.com så att vi kan ordna att ditt konto ställs in på vårt system |
Jag har glömt mitt lösenord, hur kan jag återställa det? |
Klicka på länken "Glömt ditt lösenord" för att återställa det. Kontakta Norway@assaabloyglobalsolutions.com om du fortfarande har några problem |
Kan jag använda ett PO-nummer |
PO-nummer är obligatoriska |
Jag är inte säker på vilken produkt jag behöver |
Kontakta Norway@assaabloyglobalsolutions.com som kan hjälpa dig |
Vad är en leveranstid |
3-5 arbetsdagar (såvida inte leverans nästa dag har specificerats i kassan) beroende på lagertillgänglighet |
Var är min beställning |
Om din beställning inte har kommit inom den tilldelade leveranstiden, kontakta Norway@assaabloyglobalsolutions.com |
Behöver jag beställa en minsta kvantitet? Vad är minsta beställningsvärde? |
Beroende på varan du köper kan det finnas ett minsta beställningsantal. Det finns inget minsta beställningsvärde när du köper på eStore |
Returpolicy |
Vi accepterar inte avbeställningar och returer. Om du behöver ytterligare hjälp, kontakta oss via e-post på Norway@assaabloyglobalsolutions.com |