FAQ (Vanliga frågor)

Vanliga frågor

Svar

Beställning och inköp

 

Vilka betalningsmetoder accepterar du?

På grund

Kan jag fortfarande avbryta / ändra min beställning efter att jag har fått e-postbekräftelsen?

När en beställning har gjorts kan den inte ändras / annulleras

Leverans

 

Kan jag ändra min leveransadress?

Ja. Vänligen kontakta Norway@assaabloyglobalsolutions.com innan du gör din beställning 

konto

 

Jag har inget konto hos ASSA ABLOY Global Solutions.

Vänligen kontakta  Norway@assaabloyglobalsolutions.com så att vi kan ordna att ditt konto ställs in på vårt system

Jag har glömt mitt lösenord, hur kan jag återställa det?

Klicka på länken "Glömt ditt lösenord" för att återställa det. Kontakta  Norway@assaabloyglobalsolutions.com om du fortfarande har några problem  

Kan jag använda ett PO-nummer

PO-nummer är obligatoriska

Jag är inte säker på vilken produkt jag behöver

Kontakta Norway@assaabloyglobalsolutions.com som kan hjälpa dig

Vad är en leveranstid

3-5 arbetsdagar (såvida inte leverans nästa dag har specificerats i kassan) beroende på lagertillgänglighet

Var är min beställning

Om din beställning inte har kommit inom den tilldelade leveranstiden, kontakta Norway@assaabloyglobalsolutions.com

Behöver jag beställa en minsta kvantitet? Vad är minsta beställningsvärde?

Beroende på varan du köper kan det finnas ett minsta beställningsantal. Det finns inget minsta beställningsvärde när du köper på eStore 

Returpolicy

Vi accepterar inte avbeställningar och returer. Om du behöver ytterligare hjälp, kontakta oss via e-post på Norway@assaabloyglobalsolutions.com

 

Behöver hjälp?​

Om du har några frågor eller problem med vår eStore
vänligen kontakta vår kundtjänst för hjälp​

Kundtjänst öppettider:​
Måndag till fredag 08.00-16.00